wtorek, 4 kwietnia 2017

Faking it

Dzień dobry!
Recenzując serial SKAM, może troszkę ostro mówiąc, uznałam, że jest on trochę przerysowany i koloryzuje nastoletnie imprezy. Wtedy myślałam, że serial ten jest trochę takim typowym serialem na odstresowanie ;) No właśnie.. Było, minęło. I po obejrzeniu tego serialu moje zdanie na prawdę uległo zmianie. 


~Dwie najlepsze przyjaciółki, Karma i Amy, decydują się udawać lesbijki, by zyskać popularność.
Chyba to, że serial nie wywyższa się czymś szczególnym spośród typowych nastoletnich historii nie muszę chyba mówić. Głupi pomysł, który przeradza się w coś większego.
Jak sam opis filmu wskazuje, dziewczyny w szkole średnią zapragnęły być popularne. Znalazły na to niekonwencjonalny sposób. Na początku podobał mi się nawet ten serial. Jednak z czasem temat został tak wyczerpany, że sami mogliśmy się domyśleć co się stanie. 
Myślę, że każdy przynajmniej raz w życiu oglądał modę na sukces. Niestety faking it coś z nią łączył... Połączenia kto w kim się zakochał się niesamowicie poplątane a zarazem łatwe. Ponieważ w kilku osobowej grupie na prawdę wszyscy się w sobie podkochiwali. I ciągły misz masz ,,czy ze sobą będą czy nie". Takie coś jest ciekawe na początku. Ale z kolejnym i kolejnym sezonem jest to już niesmaczne. Kolejnym moim hejtem będzie przedstawienie szkoły. Tak na prawdę nie mają szkoły a jakieś ugrupowanie gdzie grają nawet w mini wydanie igrzysk śmierci, gdzie jedni rządzą drugimi i ,,muszą zrobić wszystko". Zbyt fikcyjne aby było prawdziwe. Albo np. rodzice ucznia sprzedają na szkolnej stołówce zioło, to znaczy oba ;) 
Co mi się podobało... Sezon pierwszy był na prawdę ciekawy. Bardzo fajnie został nagrany. I gra aktorska zadowala ;) 
Opiszę tylko główne bohaterki, ponieważ reszta nie jest szczególnie ciekawa. Na początku myślałam, że są tylko pobocznymi wątkami....

Karma
Szalona i ślepa przyjaciółka. Patrząc obiektywnie zmuszała Amy aby robiła dla niej coś co będzie wygodne dla niej. Podświadomie wiedziała, że ma ogromny na nią wpływ i lubiła to wykorzystywać.  Mimo to da się ją lubić ;) Skrada trochę uwagi.  Jest przede wszystkim zakochana w sobie.


Amy
Jak dla mnie troszkę zabłąkana dziewczynka. Jest w sumie jednym wielkim nieodnalezieniem się. Nie potrafi postawić niczego na jedną kartę, tylko bawić się w takie podchody ;) Czasem coś jej się uda. Wciąż zakochana w Karmie. Uwielbiała się dla niej poświęcać.


W sumie nie mam za złe, że nie pociągnęli tego serialu dalej. Bez konkretnej zmiany był by strasznie nudny.








Czekam na wasze propozycje fajnego serialu. Nie mam co oglądać a już na kilku się zawiodłam :/
xoxo

41 komentarzy:

  1. Proponuje Ci serial Quantico jeśli lubisz thrillery. Serial tak mocno wciąga, że my go obejrzeliśmy w kilka dni. A co najlepsze tutaj niczego nie możesz się spodziewać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tego serialu ale sam pomysł z udawaniem lesbijek..troche słabe ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądanij sobie trawkę :) wszystkie sezony są dostępne w sieci bardzo fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten serial! Szkoda, że wstrzymano jego produkcję :/
    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie! :)
    http://marianna-pisze.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie znam tej produkcji.
    Obecnie zaczęłam oglądać "Belfra" - polski serial z Stuhrem w roli głównej.
    Wciąga. Jest naprawdę godny polecenia.
    Pozdrowionka cieplutkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio oglądałam 2 odcinki, ale jakoś nie polubiłam tego serialu :( Ja jak przychodzę, ze szkoły zawsze oglądam 19+ to jest jedyny serial jaki lubię :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupełenie nie znam ale to pewnie dla tego ze nie ogladam seriali :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Awesome my dear
    Come to visit my blog
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba się starzeję, bo oglądam tylko polskie tasiemce :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę... :) Teraz wciągnęłam się w serial THE CROWN - Korona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego serialu ale ostatnio bardzo głośno o nim jest. Jakoś nie żałuję :D
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam tego serialu. Nigdy nie mogłabym udawać, że interesuję się kobietami.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam i nawet nie słyszałam o tym serialu :) Jednak jakoś do mnie nie przemawia, ale z pewnością obejrzę chociaż jeden odcinek! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam o skam głównie dobre opinie, powiedziałabym, że przeważająco pełne zachwytu, ale jakoś nie ciągnie mnie do niego. W podobnym klimacie ostatnio popularne jest Riverdale, za dużo Ci o nim nie powiem, bo widziałam jeden odcinek, ale może Ci się spodoba ;)
    Poza tym ostatnio wciągnęłam się w Wielkie Kłamstewka, gdzie główne role grają m.in. Kidman i Witherspoon :)
    pozdrawiam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Riverdale oglądam ;p
      A Wielkie Kłamstewka też oglądałam ale niestety już się skończyły ;/ Lubiłam je.

      Usuń
  16. Jeszcze nie słyszałam o tym serialu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego serialu. Niestety nie mam za bardzo czasu na oglądanie czegokolwiek, ale bardzo lubiłam The Big Bang Theory :)

    Pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam coś o nim, ale to zdecydowanie nie dla mnie :/.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie ten serial ale zaliczyłabym go do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie oglądam tego serialu,ale bardzo dużo moich koleżanek to robi ;) Ja mogę polecić : "Sherlock","Shades of blue" .Ogólnie dużo oglądam,ale na polskich stronach nawet z napisami ich nie znajdziesz,więc do głowy przychodzą mi teraz tylko te dwa .. ,-)

    OdpowiedzUsuń
  22. This serial looks interesting! Great post.

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmmm. Ja wciągnęłam się w fabułę "Pod Kopułą", ogólnie lubię zagadki.
    O, albo "Inna", również od MTV, lubiłam ten serial. c:

    popsuty-kran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Chętnie obejrze ten serial :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  25. chyba by mi mózg od tego rozerwało xD dobrze, że nie znam

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam SKAM i Faking it. Oba seriale bardzo mi się spodobały! Jak najbardziej mój gust :)
    Teraz czekam na 4 sezon SKAM.
    Dużo osób poleca także: 13 reasons why :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam i nawet o nim nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post. ❤
    I following your blog, please follow me back 😉
    Special Section

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja skam oglądałam ale jakoś po w drugim sezonie mi się znudziło :/
    Teraz oglądam the 100 i polecam!!

    Zapraszam do mnie, jeśli blog się podoba zostaw obs ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/04/ulubiency-marca.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Faking It obejrzałam jakoś do połowy 3 sezonu i dalej nie zdzierzylam, a później widzac że do nadrobienia mam kilka odcinków to po prostu usunęłam do z listy i chyba nie żałuję. Niby 20 minut, ale fajne to było na początku :))
    Co do polecenia serialow, jeśli chodzi o takie luźne o życiu codziennym i wgl polecam AWKWARD. ma co prawda 5 sezonów, ale też 20 minutowe odcinki i spoko się ogląda jak na taki rozrywkowy serial.
    Jeśli chodzi o jakieś poważniejsze to polecam jedno sezonowe: Stalker, Eye Candy :D warto obejrzeć watek podobny w oby serialach, stalking, tyle że w Stalkerze jest to bardziej od strony policji. W Eye Candy jest ostrzej :)
    Blindspot - przygody Jane Doe, która ma wymaganą pamięć i całe ciało w tatuazach-wskazowkach :)
    Orphan Black - to już dluzszy serial ale genialny! Klonowanie ludzi i konsekwencje z tym związane, plus niesamowita Tatiana Maślany w kilku odsłonach <3
    Nie chce wypisywać tu wszystkich moich serialow bo ich jest za dużo zdecydowanie, ale to takie które mogę polecić zawsze :)
    Ja aktualnie prawie nadrobilam Reign, historycznie, niedługo serial się kończy na 4 sezonie, ale uważam że cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ;D Nie ma problemu, możesz mi wszystkie podesłać ;p

      Usuń
  31. Widziałam ten serial i mam takie samo zdanie jak Ty. Pierwszy sezon całkiem spoko, zaciekawił mnie, ale w połowie drugiego sobie odpuściłam, bo zaczął mnie po prostu nudzić.
    Z godnych polecenia seriali(nie wiem które oglądałaś, a które nie :P)
    -Plotkara
    -Słodkie Kłamstewka
    -90210 Nowe Pokolenie
    -Narcos
    -Pakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkie kłamstewka oglądałam :D Plotkara zanudziła mnie na śmierć wręcz xd Resztę musze obejrzeć :D

      Usuń
  32. Nie znam serialu, ja lubie Grima np albo Grę o tron

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmmm w sumie ciężko znaleźć niebanalny serial, na którym by się nie się nie zawiodło. Ja mam kilka perełek jak: TWD, FTWD no i coś w czym się zakochałam: Westworld <3 Najlepszy serial ever, moi znajomi też tak mówią, Polecam ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń